2023-06-12T16:10:55+03:00
ברצוננו לחלוק איתכם מידע מרגש בנוגע לתזונת חיות מחמד מהצומח, שעשוי להיות שימושי עבורכם ועבור חיות המחמד שלכם. מזון טבעוני. 
הראשון הוא מחקר מקיף על ההשפעות ארוכות הטווח של תזונה מבוססת צמחים לכלבים, אשר הושלם על ידי קלינאים-מדענים מהמכללה לרפואה וטרינרית של אוניברסיטת Western University of Health Sciences המכללה לרפואה וטרינרית.
הממצא המרכזי של המחקר בן 12 החודשים שנעשה עם 15 כלבים בוגרים בריאים מבחינה קלינית הוא שתזונה מלאה על בסיס צמחים,יכולה לספק תזונה מלאה ומאוזנת לכלבים בשלב חיי תחזוקה למבוגרים. 
המחקר מהווה תרומה חשובה לשיחה המתמשכת על היתרונות הבריאותיים והסביבתיים של תזונה מהצומח עבור חיות מחמד. המחקר הוצג ביום שני, 20 בפברואר, בוועידת הווטרינרים המערבית בלאס וגאס ואינו נחקר על ידי חברות המזון.
המשתתפים היו שילוב של וטרינר דוקטורט, חוקרים וסטודנטים
הקישור הן למאמר שפורסם והן להקלטת המצגת בלאס וגאס.
מצגת מחקר תזונת חיות מחמד על בסיס צמחי שנערכה בארה"ב:
https://westernu.zoom.us/rec/play/6baLBCxpiGM-n46AzfSpkalP3X6Fiu3XuEJsxs4jaRHhJchVHXkrSmnfWvFFRfZUnD4--PXfzOxn6pUm.ODNGV5CGr5HSfYo3

בנוסף, מאמר שהתפרסם בתחילת השנה ב-Pet Food Industry, שהוא כתב עת ידוע ובעל מוניטין בארה"ב, ובו מאמר בנושא תזונה מהצומח שפורסם על ידי איגוד המזון לחיות מחמד בבריטניה, המצהיר כיצד תזונה מבוססת צמחים מוכרת כיום כאפשרות בריאה עבור חיות מחמד. 
ושימו לב שהמאמר מכיל גם מידע לגבי מחקר על השפעות של תזונה צמחית לחתולים. לינק למאמר: 
https://www.petfoodindustry.com/articles/11966-uk-pet-food-association-recognizes-plant-based-as-healthy-for-pets

מחקר זה הוא המחקר ה-K9PBN המקיף והארוך ביותר המוכר עד כה. 
הוא מספק נתוני תזונה מבוססי ראיות חשובות מבחינה קלינית וידע חדש על תוצאות בכלבים בריאים מבחינה קלינית השומרים על בריאות ללא צריכה של מרכיבים שמקורם בבעלי חיים. 
כמו כן, יש לכך רלוונטיות רבה לפרדיגמות של One Health, שכן מרכיבים המיוצרים ללא תלות בייצור מזון תעשייתי של בעלי חיים הם גם בני קיימא יותר וגם עוזרים לעקוף דילמות אתיות לשמירה על בריאות כלבי בית.